2010. január 18.

GOMBAPÖRKÖLT

Kép hozzáadása
GOMBAPÖRKÖLT / Latsia

Nagyon szeretjük a gombát, a Kislányom pedig egyenesen rajong érte.
Igazából gombapaprikást szerettem volna készíteni /ami ugye abban különbözik az alábbitól, hogy tejföl is van benne/ de a nagy kapkodásban kimaradt...:-)
Van ilyen, na mindegy, mindenesetre nagyon finom lett így is.

50 dkg gomba
1 vöröshcsom és agyma
1/2 paprika és 1/2 paradicsom felaprítva
1 ek olaj
1 ek pirospaprika - ebből elég lett volna a fele is

A gombát megmostam, nagyobb darabokra vágtam.
A felaprított hagymát a forró olajon üvegesre pároltam.
Megszórtam a pirospaprikával, rátettem a paprikát és a paradicsomot, kicsit párltam, majd összeforgattam a rádobott gombával.
Sóztam-borsoztam, felöntöttem egy pici vízzel /csak épp annyival, hogy ne kapjon oda/.
Fedő alatt puhára pároltam.

Ha Gombapaprikás-nak készítjük, akkor miután megpuhult, hozzákeverünk egy kiskanál lisztet, tejfölt ízlés szerint és kb.1,5 dl vizet, majd forraljuk fel.

Nincsenek megjegyzések: