2010. február 25.

CSOKOLÁDÉ MOUSSE



Van nekem egy nagyon finom NARANCSOS CSOKIMOUSSE receptem, mindig azt készítem, ha feketecsoki ízre vágyunk, ráadásul a narancs nagyon jól illik hozzá...
De ma meginogtam...ugyanis készítettem egy másikat és elájultam milyen finom!
Úgyhogy most, hogy magamhoz tértem, már írom is, hagy szerezzek egy kis örömet másoknak is vele:-)

A recept 4 főre szól, de vigyázat! Én pld. simán megtudnám enni az egészet!:-)))

CSOKOLÁDÉ MOUSSE 

20 dkg étcsokoládé 70%-os
2,5 dkg vaj
4 tojás
1/2 dl cukor
1/2 citrom héjja reszelve

kakaó és bármilyen gyümölcs a tetejére

A feldarabolt csokit a vajjal vízfürdőn felolvasztottam, majd félretettem.
A tojásokat szétválasztottam.
A fehérjét habbá vertem, a sárgájába belekevertem a citrom reszelt héjját és világosra kevertem a cukorral.
A csokoládéba kevertem a sárgáját majd beleforgattam jól a tojásfehérje habot.
4 pohárkába töltöttem és behűtöttem., minimum 30 percre.
Tálalás előttmegszórtam kakaóval és gránátalmával.

4 megjegyzés:

Limara írta...

Pont ilyenre vágyom most! :)

Latsia írta...

Küldök egy pohárkával, nem fogsz csalódni:-)

Kata írta...

Én is kérek szépen!:)

Latsia írta...

Küldöm Kata!:-)