2010. február 25.

HÚSGOLYÓK PAPRIKAMÁRTÁSBAN





HÚSGOLYÓK PAPRIKAMÁRTÁSBAN
Egy gyorsan elkészíthető sokszószos étel, amit ha kicsit állni hagyunk besűrüsödik és lehet friss kenyérrel tunkolni!:-)

50 dkg marhahús
1/2 fej hagyma aprítva
1 tk só
1 tk pirospaprika
1/2 tk bors
1 tk olívaolaj
1 tojás

2 ek vaj a sütéshez

PAPRIKAMÁRTÁS:

1 fej hagyma aprítva
1 üveg -20 dkg- grillezett piros színű paprika leszűrve, darabolva
2 dl tejszín
1 csipet feketebors és só
2 ek friss vagy 1/2 ek szárított bazsalikom
cukor vagy méz

Összekevertem a húsgolyó hozzávalóit, golyókká formáztam és foró vajon néhány perc alatt 2 részletben kisütöttem őket.

A mártáshoz a paprikát és a hagymát egy edényben pár perc alatt átsütöttem.
Hozzákevertem a tejszínt, sóztam-borsoztam, felforraltam.
Belepakoltam a húsgolyókat és 5 perc alatt készre főztem.
Megszórtam a bazsalikommal és egy kis cukorral és tésztával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések: