2010. február 26.

SÜTŐTÖKÖS MÁKOS KOCKA


SÜTŐTÖKÖS MÁKOS KOCKA


A recept Jamie Oliveré, csak ő muffinként sütötte dióval és fahéjjal, én meg most mákkal és mazsolával.
Íme az eredeti recept:

20 dkg sütőtök sütve, pépesítve
20 dkg barnacukor
2 tojás
1 csipet só
15 dkg liszt
1 cs sütőpor
fahéj
1/2 marék durvára aprított dió
85 ml olaj

A hozzávalókat összekevertem / először külön tálban a folyékony és a szárazakat, majd össze a az egészet / és egy tepsibe öntöttem..
190 fokon 25 perc alatt lett kész.

Latsia:
- én nem sütöttem, hanem megfőztem a sütőtököt
- 15 dkg barnacukrot tettem bele, így is elég édes
- nálam a fahéj és a dió kimaradt, ment bele helyette 1 marék mazsola és 5 dkg mák

2 megjegyzés:

trinity írta...

Komoly gondot okoztál nekem kedves Latsia:)) Éjnek idején végigfutottam az utóbbi receptjeidet és hát azon túl, hogy iszonyú éhes lettem, nem is tudok választani:)) Mindet megkóstolnám, a husikat, a kagylólevest, a desszerteket..Fantasztikusakat főztél!!!
A fotók is nagyon szépek mind!!

Latsia írta...

De aranyos vagy Trinity!:-))
Sajnálom, hogy messze vagy, szívesen megkínállálak!