2010. április 6.

ALMÁSPITE




Hozott a Nyuszi Budapestről egy szuper segítséget, amit rögtön ki is próbáltam...
Nagymamám ALMÁSPITE receptjét készítettem el benne /gáztepsinyi méret/ úgy, hogy csak 1 kg hámozott alma volt az egyik oldalon a töltelék, a másik felét a tésztának MEGGYES töltelékkel készítettem....
Nagyon örülök ennek a formának, sokat fogom használni!

Köszönettel tartozom Illeskrisznek, mert a Meggyes töltelék az ő receptje szerint készült, és tökéletes.
Köszönöm Krisztikém!:-)))

Tehát akkor csak a Meggyes töltelék receptjét írom le, mert a tészta és az almás töltelék a fenti ALMÁSPITE szóra kattintva olvasható.

Meggyes töltelék Illeskrisztől

1,5 üveg meggybefőtt
4 dl meggylé
1 zacskó vaníliás puding
cukor ízlés szerint

A meggyet leszűrtem, és felfogtam a levét.
Egy vaníliás pudingot megfőztem a meggy 4 dl levéből, ízesítettem cukorral, összekevertem a meggyel és ezt a tölteléket kenem a szintén morzsával meghintett tésztára.

Latsia:
- én dióval szórtam meg az alsó tésztát.

3 megjegyzés:

Bianka írta...

Imádom. Nekem nem lehet eleget sütni belőle ;)

egycsipet írta...

Csodásan néz ki! A meggyes! Anyám! Éhen halok! :)

Latsia írta...

Bianka, mi is nagy "falói" vagyunk, de nem a trójaiak:-)))

Egycsipet, köszi, a meggyes...nos igen, nekem is az a favoritom, imádom a meggyet és 10 éve nem ettem frisset:-(((