2010. április 13.

Itt vagyok...:-)

Na szóval nem tűntem ám el, csak éppen zajlik az élet / a konyhán kívül is /....
Eltöltöttem 2 csodálatos napot Budapesten, és megismertem 3 csodálatos Gasztrobloggert:-)
Köszönöm Nektek, hogy ha csak egy rövidke időt is, de Veletek lehettem, és köszönöm a finomságokat, amikkel megtiszteltetek és már megyek is és megkeresem a hozzájuk tartozó recepteket, mert nagyon nagyon finomak voltak!;-)

Aztán hipp-hopp már innen Ciprusról jelentkezem, gyönyörű az idő, asszem most pár hónapig ezt le sem írom, mert itt úgyis mindig az:-)))

Úgyhogy ha sikerül beimádkoznom magam a teraszról a konyhába, akkor nemsokára jelentkezem új receptekkel, addig felteszek párat a közelmúltból készültek közül.

8 megjegyzés:

szepyke írta...

:)))
Nah, én aztán sok mindent vittem... és is a fejem rendesen...:(

Jó, hogy már ott vagy, jól vagy, és egyáltalán!:)) És én is nagyon, nagyon örülök, hogy találkoztunk! Nyáron folytatjuk!:)

Jade írta...

Csak remenykedem, hogy nyaron osszejon a talalkozas :) Nagyon orulnek neki!

egycsipet írta...

Többszörösen irigy vagyok. :)

Küldenél egy kis napsütést? Itt napok óta szakad...

Bianka írta...

Irigy-irigy :)))
Majd örvendeztess meg minket ottani kajákkal is :)
Gyönyörű napokat

Kata írta...

Hahóóó:) de jó, hogy napsugarasabb helyre mentetek! reméljük, hogy majd ide is érkezik egyszer belőle nagyobb mennyiség. Habár az lenne a legjobb, ha személyesen hoznád, jó volt találkozni:)

Latsia írta...

Szepyke én is nagyon örülök, hogy megismerhettelek, kár, hogy sietnem kellett, és azt a csokisat is már sajnálom, hogy ott hagytam:-)))

Judith, biztosan összejön, megszervezzük;-)

Egycsipet, küldök, ma 26 fok volt, alig bírtam, hozzá kell szoknom, de azért megerőltetem magam...:-)

Bianka, köszi, jönnek a kaják is, majd Anyósomat riasztom, ő a görög mester:-)

Kata, hozok személyesen is:-))

szepyke írta...

Latsia, nyáron eszünk csokisat, és még fagyit is hozzá, alig várom!:))

Latsia írta...

Az tutiiiii!:-))