2010. október 4.

ŐSZI PITE


20 dkg maradék omlós tésztám volt a mélyhűtőben, ezt szerettem volna felhasználni.
Így készült ez a sütemény, ami agyon krémes, nagyon finom és nagyon gyorsan készen van...ja és nagyon gyorsan el is fogy!:-)))
Most ismét bebizonyosodott, hogy ha nem muszáj, inkább nem használok kész vaníliapudingot, a saját jobb!:-)
Persze nem hűlt ki teljesen a süti, azért nem tökéletes a szeletelés, de elnézitek ugye?:-)

ŐSZI PITE
tészta:
          
krém:
1 tojás
1 dl tejszín
5 dkg cukor
1 tk vanília esszencia
1 ek keményítő

2 nagy szilva
1 marék szőlő

A tésztát egy 20 cm-es kerek formába nyomkodtam, széleit kicsit felhúztam.
Ráöntöttem a pudingot és megszórtam a gyümölcsökkel.
180 fokon 35 perc alatt sült meg.

5 megjegyzés:

Kriszta írta...

Ínycsiklandozó!

Moha írta...

Üsse kő, elnézem a szeletelést, ha küldesz erre egy darabot a kávémhoz:))

Gesztenye receptjei írta...

Latsia drága!

Ugye nem azt akarod mondani, hogy nálatok is hullanak a levelek? :-)
Istenien néz ki!!!

Bianka írta...

Atya ég de jól néz ki :)

duende írta...

Egyszerű, tökéletes, gyönyörű. :)