2011. február 18.

KIRÁLYRÁK (SCAMPI) FOKHAGYMÁSAN, CHILIVEL, MANGÓVAL



Ma délután vacsorára ezt dobtam össze, tipikus fiatalos svéd kaja:-)
Szerintem is nagyon finom, jól átmelegít ebben a hidegben a chili:-)

KIRÁLYRÁK (SCAMPI) FOKHAGYMÁSAN, CHILIVEL,  MANGÓVAL


3 ek olívaolaj
1 pirosszínű paprika kockára vágva
4 gerezd fokhagyma aprítva
2 chilipaprika aprítva
1/2 ek paradicsompüré
2 tk só
40 dkg királyrák
1/2 mangó

Egy mély serpenyőben felforrósítottam az olajat.
A paprikát, a fokhagymát a chilipaprikát, a paradicsompürét és a sót hozzákevertem és 5 percig sütöttem.
Rádobtam a királyrákot, és 3-4 perc alatt megsütöttem.
(A királyrák nyersen szürke, sülve rózsaszínű lesz.)
Belekevertem a mangót, megszórtam korianderrel és tálaltam.
Köretnek friss kenyér vagy rizs illik hozzá, de nélkülük kíváló diétás étel.


2 megjegyzés:

Bianka írta...

Csodás színek, még az is megenné aki nem szereti a rákot

Daisy írta...

Örülök az ilyen recepteknek, mert bár a rák nekem drága, de ha egyszer hozzájutok, szeretnék valami különlegeset, de finomat készíteni. A Te receptjeidben pedig megbízom.