2011. február 22.

SZALÁMIS FETÁS CSIRKEMELL ASZALTPARADICSOMMAL




Pillanatok alatt összedobható (vendégvárásnál kifejezetten előny) sült.
Na meg persze finom is!:-)
Az én javaslatom, hogy a sülés után, közvetlenül a tálalás előtt cseréljük le a velesült bazsalikomleveleket frissre, mert kissé megbarnulnak süléskor, és az nem annyira extra látvány:-)

SZALÁMIS FETÁS CSIRKEMELL ASZALTPARADICSOMMAL

4 csirkemellfilé
2 ek olvaolaj
só,bors
8 szelet szalámi
12 dkg Feta sajt
8 db aszalt paradicsom
8 levélke bazsalikom

Melegítsük elő a  sütőt 150 fokra.
Süssük meg a csirkemelleket mind2 oldalukon az olajon egy serpenyőben, amíg aranybarnák lesznek.
Sózzuk-borsozzuk és vízszintesen vágjuk be őket.
Tegyünk a mélyedésekbe szalámit, Feta sajtot, aszalt paradicsomot és friss bazsalikomot.
Fektessük őket egy tepsibe és 20 perc alatt süssük készre őket.
A hőfok ( sztem meg a szalámi is ) garantálja, hogy nem száradnak ki.
Friss salátával vagy ízlés szerinti körettel tálaljuk.

9 megjegyzés:

Kriszta írta...

Ez pont nekem való étel!Imádom!

Edó írta...

Ez nagyon pazar!Minden ami benne van,kedvencem,főleg a bazsalikom!

Anazar írta...

Uh, de guszták!

családi tűzhely írta...

Jöhet nekem is:)

Mónika írta...

Nagyon megenném!

Bianka írta...

Gyönyörű képek

Andi/cuki írta...

Ez eszméletlen szuper!:-))

Gesztenye receptjei írta...

Egyszerűen szuper:-))

Latsia írta...

Kriszta, akkor jó étvágyat hozzá!:-)

Edó, nekem is kedvencem a bazsalikom a fűszerek közt.

Anazar:-)

Családi tűzhely küldök egyet, nyisd az ablakot!:-)

Mónika, küldök Neked is!:-)

Biankám, köszi:-)

Andika, nagyon veszélyes... túl finom:-)

Gesztenyém, nagyon jó lett tényleg.