2011. június 14.

13 CSERESZNYÉS FINOMSÁG....

Miután nagy sikere volt sőt, több követőre is talált a blogon található FAGYIK és EPRESEK összegyűjtése egy posztba, arra gondoltam jöjjenek most a CSERESZNYÉSEK!:-)
Van ezekből is egy jó pár, szerintem bármelyik gyümölcsöset bármilyen gyümölccsel helyettesíteni lehet...:-)


CSERESZNYÉS EGYENSÚLY SÜTEMÉNY LIBAZSÍRRAL



NAGYON KÖNNYŰ CHEESECAKE CSERESZNYÉVEL





CSERESZNYÉS VANÍLIAPUDINGOS SÜTEMÉNY



VAJAS MEGGYES VAGY CSERESZNYÉS LEPÉNY


                                                                         

CSERESZNYÉS MANDULÁS MUFFIN
                                   

5 megjegyzés:

családi tűzhely írta...

Nagyon szép választék már megint:)

Blogkonyha írta...

Nagyon klassz cseresznyés receptek, lehet válogatni belőlük! :o)))

Márti írta...

Éppen volt otthon egy nagy adag cseresznye, amikor nálad megjelent ez a bejegyzés. Jelentem, a pudingos crumble-t sütöttem meg, isteni lett, köszi!

Csilla írta...

Megsütöttem a vaníliapudingost, nagyon- nagyon finom volt. :)
Köszi a receptet! :)

Latsia írta...

Családi tűzhely, köszi!:-)
Láttam Nálad is ma egy szépséges cseresznyéset!

Kriszti, nosza! Bár a Te meggyespitéd verhetetlen!

Márti, örülök, ha ízlett!!!:-)

Csilla, de jó, Te is? Örülök, egészségetekre!:-)