2011. június 15.

A teraszon...






Állatbarát vagyok, de elsősorban a kutyákat szeretem... csak már mind3 kutyuskánk a Mennyországban van:-(
Amióta azonban itt Cipruson élünk, van szerencsém a macsekokhoz is lépten-nyomon...
Egy cicát etetek régóta, Ő a "Micicánk" az 1. képen, és egy tavalyi alomból való kölyke is a rendszeres vendégünk, egy szép barackszínű, hűséges cica, a 2. képen még pici volt, a 3-on már a mai méretében:-)


A TERASZON....

2 hónapot Svédországban voltunk, és amikor nemrég visszajöttünk, gyanúsan el-eltünedezett a "Micicánk"... ami ugye nekünk nem meglepő, mert amióta ismerjük és ideszokott hozzánk, folyamatosan kölykedzik...  korábbi családi képek róla... ITT.

Ma reggel meghozta az ajándékokat... 2 kis gombócka (legalábbis eddig, lehet, jön még több is?)  úgy látom igen szép mennyiségű tejecskét ihattak, mert igen strammok..:-))) 4-5 kép.
A kicsik még félősek, majd csinálok jobb képet is róluk, de addig is íme a kompánia...
(és most látom a képen, hogy a szürke mama cica mögött "valaki" leskelődik, látszanak a tappancsok...)

5 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon aranyosak a cicáid! Nagyon szeretem én is az állatokat, volt 9 évig kutyánk még a gyerekek kicsik voltak. A cicákat is nagyon szeretem, de bérházba nem túl jó nekik! Gyerekkoromban családi házban laktunk ott volt cicánk, azok is így szaporodtak, el-el tüntek aztán többedmagukkal jöttek vissza!Nagyon hálás tud lenni az állat a törődésért amit az ember ad neki!

gondaanyu írta...

Gyönyörűek ! Tévedés, hogy a macskák hálátlanok, ugyanúgy egyéniség mind, mint a kutyák. Mi sok kiscicát neveltünk, és bizony az emberek tanulhatnának sokmindent az állatoktól !
Remélem jó gazdit találtok nekik.

Nea írta...

Csoda édesek a kis jövevények. Most kell kiélvezni csöppnyi lényük minden kis pillanatát, mert olyan hamar megnőnek. Persze akkor is imádjuk őket. Ahogy mondani szokták: macska nélkül lehet élni, de nem érdemes!

duende írta...

Nagyon-nagyon szép és aranyos cicák! :)

Latsia írta...

Éva, köszi!:-) Nekem még nem sikerült megszoknom a cicákat a kutyák helyett, de azért etetem őket...:-)

Gondaanyu, igazad van... sok esetben többre tartok én is egy-egy álaltot szemben 1-2 emberrel!
Jófejek ezek a cirmik, csak én kicsit tartok a betegségektől...

Nea, igen, nagyon cukik ahogy nőnek, játszanak, tanulnak..:-)

Duende, köszi, nekem is nagyon tetszenek ezek a kis gombócok:-)