2011. augusztus 28.

BANÁNOS MÁRVÁNYKUGLÓF



Találtam egy pár receptet képpel (mivelhogy sikerült a minap megreptetnem a laptopomat és a kényszerleszállása szegénynek nem volt sikeres) a régi laptopomon, hogy ezek hogy maradhattak le a blogról?
Még ha nem is olyan jó képek... de azért az alanyuk igen fini volt!:-) Na, majd alkalomatán újrasütöm (fotózom) őket, de addig is dokumentálom itt is.:-)

BANÁNOS MÁRVÁNYKUGLÓF  Readhead-től

40 deka liszt
15 deka vaj
25 deka cukor
3 tojás
3 ek tej
3 ek joghurt
10 deka csoki
3 banán
1 cs van. cukor
2 tk sütőpor
1/4 tk szódabika:O)


A lágy vajat a cukorral habosra keverjük, egyenként hozzáadjuk a tojássárgákat, majd a villával összetört banánt.
Belekanalazzuk a tejet és a joghurtot, megszórjuk a van.cukorral. hozzászitáljuk a sütőporral, szódabikarbónával elkevert lisztet. Beleforgatjuk a sóval felvert tojáshabot. egy vajjal kikent lisztezett kuglófformába öntjük, és a legvégén óvatosan ráöntjük a felolvasztott, de nem forró csokit.
Spatulával néhány s betut huzunk bele, ettől lesz márványos. Középmeleg sütőben 50 percig sütjük.
Ha kihűlt, kiborítjuk, porcukorral szórva tálaljuk.

Latsia:
- nem kevertem bele a csokit, csak ráöntöttem, mert egy másikba belekevertem és most másmilyet akartam
- 160 fokon sütöttem 70 percig

Nincsenek megjegyzések: