2011. augusztus 28.

Vörösboros kuglóf



És még...
Vörösboros kuglóf  Mikko-tól

300 g vaj
300 g cukor
6 tojás sárgája
1 ek kakaó
400 g liszt
1 tk fahéj
2, 5 dl vörösbor
6 tojás fehérje felverve
150 g csokimorzsa
1 csomag sütőpor
2 csomag vaníliás cukor

Vajat, cukrot és a tojás sárgákat habosra keverjük.
Kakaót, csokireszeléket, lisztet a sütöporral keverve hozzáadjuk folyamatosan.
A vörösbort is kis adagokban keverjük bele, majd a legvégén a felvert tojáshabot adjuk lazán hozzá a masszához.
Kivajazott nagy kuglóf formába öntjük és elömelegített sütöben 1 és egy negyed órán át sütjük 180 fokon.
Mindig sikerül!

Latsia:
- nem fért bele a kuglófformába, így a maradék 6 lyukas muffintepsiben sült
- 1 óra 5 perc alatt lett kész

8 megjegyzés:

DebiGabi írta...

Fantasztikus az összes kuglóf.
Vittem is a recepteket:))

Lobelin írta...

egyik jobb, mint a másik:)

Viki írta...

Mindíg tíltakozom az alkohol ellen, de most meggyőztél :) Én is viszen a receptet, annyira szépek a kuglófjaid.

Bianka írta...

Nagyon szép formás lett

Szemi írta...

Istenien néz ki!

Lobelin írta...

Jól eltűntél...:( Remélem minden ok!:)

Lobelin írta...

:(((

Latsia írta...

Gabikám, süssed, nem fogsz csalódni!:-)

Lobelin, tényleg jók, nem is értem, hogy maradtak le, talán a fotó miatt, ami kissé régi:-)

Vikikém ebben nem úgy érződik, hanem máshogy... na ezt jól megmondtam, ugye?:-)

Bianka, Szemi, köszi!

Lobelin, itt vagyok, aranyos vagy!:-) Volt egy kis gixer, lerepült a laptopom és meghalt:-) De nem bántam, mert utáltam, viszont csak most vettem újat, mert nem tudtam milyet vegyek.
De mostantól leszek!:-)