2012. január 1.

Szilveszteri falatkák, szendvicsek Újévi malackák...










2012... ezt is megéltük!:-) Emlékszem amikor a fantasztikus filmek 2000-ben játszódtak, ufók, marslakók, idegenek.... és mindez olyan távolinak tűnt... most meg már hol vagyunk a Milleniumtól...:-)

Remélem Mindenkinek szuper Szilveszter éjszakája volt, és kívánom, hogy az Újév hozzon el mindent, ami után vágyakozik!

Igazából nekem semmit nem kellett volna készítenem Szilveszterre, mert vendégségbe mentünk, és összeállítottam a korábbi sütikből egy nagy tálcányit...
( Újév napján meg Anyósoméknál ebédeltünk hagyományosan Souvla-t pitával és tahini-val, Vasilopita-t és Pudinga-t. )
De aztán arra gondoltam, hogy mégiscsak viszek Szilveszterre mást is, hamár úgy belendültem az utóbbi időben:-)

Szilveszteri falatkák, szendvicsek Újévi malackák...

Nálunk nagyon jó hangulat volt, ami azzal indult, hogy elkészítettem Alexa-Christi-nél látott szendvicsek utánzatait és variációt... hatalmas sikert arattak és nemcsak azért mert már az alapanyagok önmagukban is nagyon finomak, hanem mert itt Cipruson nem jellemző az otthoni vendégeskedésnél a szendvics, maximum egy sonkás-sajtos a gyerekeknek tízóraira csomagolva...
Köszi Alexa!

Gabah-nál pedig megláttam ezeket a pofonegyszerűen elkészíthető, pikáns kis falatkákat és azokat is összedobtam!
Ja, hogy mik azok?
Mozzarella golyócskákon friss bazsalikomlevél (Nála oregano) és rajta szardellagyűrű kapribogyóval...
Köszi Gabah!

Aztán meg Anita Töltött malackáival megkoronáztam a "meglepetés akciómat":-)
Ugye milyen kis cuki röfkók lettek? Köszi Anita!

A szendvicsek fotóin látszik, hogy mi van rajtuk, de azért a hozzávalókat felsorolom:

kenyérnek: ciabatta és baguette
kenésnek: tojáskrém (főtt tojás, Philadelphia sajtkrém), vaj
felvágottnak:  füstölt pulykamell, szalámi, paprikás szalámi, chorizo,
sajt: füstöltsajt, kéksajt (blue cheese), Brie, Eidam
zöldség: salátalevél, paprika, koktélparadicsom, lilahagyma, újhagyma, olívabogyó,
más: tojás és fürjtojás, szőlő
szendvics - kardocskák helyett fogvájó, mert sehol!!! nem kaptam belőlük, pedig átfésültem a szigetet!:-))

10 megjegyzés:

Blogkonyha írta...

Nagyon szemrevaló szendvicsek! Szépek, változatosak, finomak. Jó, mert mindenki megtalálja a kedvére valót! A malacok nagy édesek lettek, helyes a pofikájuk!

Gabah írta...

Igazán nincs mit, Latsia! Micsoda színkavalkád! Én is szívesen szilvesztereztem volna veletek! :-)))

Tücsök Bogár írta...

Igazi szín és íz kavalkád! Ebben a sorrendben végig is kóstolgatnám nagyon szívesen! :)

marisz57 írta...

Szépek a malacaid!
BÚÉK!

AZH - photographer in írta...

Szem-szájingerlő alkotások. Mmmm...

A kapribogyós szardellagyűrű - a két világháború közötti években volt népszerű kanapé feltét/rátét - magyar neve ringli.

BUÉK
:-)
Hobbiszakács

Csibe írta...

Milyen finom kis falatkák, és milyen szép kis malackák :)

Viki írta...

Jaj de kár, hogy olyan messze vagy, most indulnék vacsizni :)

Békés, Boldog, Gazdag Új Esztendőt kívánok !

Alexa Christi írta...

Ínycsiklandóak, nagyon színesek és dizájnosak lettek a szendvicsek!
A képeid pedig egyszerűen gyönyörűek, mint mindig!
A malacok és a falatkák is nagyon étvágygerjesztőek!
Örülök, hogy részt vettem az inspirációban, nagyon megtisztelő számomra!

Én is szívesen falatoztam volna belőlük szilveszterkor, veletek!

Még egyszer boldog új évet! :)

Alexa Christi írta...

... még valami!
Azt hittem már jó ideje ott vagy a saját bloglistámban a főoldalon ... viszont most már igen! :)

María írta...

Egy kissé megkésve kívánok nagyon boldog, békés, örömteli új évet Neked és Családodnak :)!!
Gyönyörűek a szendvicskéid!