2012. június 7.

SZŰZÉRME-SÜLT EPRES-BARACKOS-DIÓS SALÁTÁVAL




Nagyon meleg van ma (is)... már délelőtt 32 fok volt, most inkább ki sem megyünk:-)
Ebédnek azonban ugyebár készülnie kellett, mi más is lehetne, mint egy jó kis nyári saláta sült hússal?

SZŰZÉRME-SÜLT EPRES-BARACKOS-DIÓS SALÁTÁVAL

40 dkg szűzpecsenye
1 ek olívaolaj
bors

1 zacskó friss vegyes saláta
1 avokádó
6 szem eper
2 db sárgabarack
1 marék dió
1 ek olívaolaj

A saláta hozzávalóit egy tálra tettem, leöntöttem az olívaolajjal és jól behűtöttem.
A húst 2 ujjnyi szeletekre (érmékre) vágtam, kicsit kiklopfoltam, de csak épphogy!
Borsoztam és forró serpenyőben az olívaolajon mind2 oldalán pirosra elősütöttem 3-4 perc alatt.
Előmelegített (200 fok) sütőbe tettem és 15 perc alatt készre sütöttem, majd megsóztam.
A behűtött salátával tálaltam.



3 megjegyzés:

Böbe írta...

Nagyon guszta lett!:)és biztos nagyon fini is:)

Blogkonyha írta...

Színes étel, csodás tálalás! Micsoda ízorgia lehet! Itthon arany árban mérik majd a fagyok miatt a sárgabarackot. állítólag a 80%-a elfagyott...Nagyon guszta ebéd!

Csibe írta...

Milyen nagyon guszta!!!