2013. március 30.

KELLEMES HÚSVÉTI ÜNNEPEKET!



Az elmúlt években 34 húsvéti receptet tettem fel képekkel... az idén inkább az alábbival szeretném köszönteni azokat a kedves idelátogatókat, akik annak ellenére, hogy az utóbbi időben én jártam erre a legkevesebbet, mégis be-benéztek, kerestek engem és továbbra is olvasgatták a blogot.
Megpróbálok én is többet jönni, de legalább annyit, hogy ha valami nagyon finomat készítek, azt mindenképpen megosszam Veletek. ;)

KELLEMES HÚSVÉTI ÜNNEPEKET KÍVÁNOK SZERETETTEL NEKTEK!


Szablya István: Nyuszi- mese

Nyúlmamának húsvét táján nyuszilánya született -
egész népes rokonsága körülállta, megcsodálta
a kis nyuszigyereket...

Örvendezve babusgatták nénjei és bátyai
ölbe vették, dédelgették, majd megették, úgy szerették -
vitték volna játszani...

Hoztak édes sárgarépát, friss káposztalevelet;
táncoltak, daloltak néki ám az álmos nyuszi bébi
nem játszott és nem evett...

Nyúlanyó az ajtó mellett nevette a hajcihőt -
de a végén megsokallta, és a lármás nyuszihadra
feladta a nyúlcipőt...

Egy kis nyuszit boltba küldött: Hozzon langyos friss tejet -
két testvérke tüzet rakott, másik három mosogatott -
mindenki serénykedett...

Nyuszipapa sem maradt rest ő a bölcső mestere:
Fürgén, gyorsan nekilátott, egy nagy tojást ketté vágott,
s puha szénát tett bele...

Egy fél tojás így lett bölcső, míg a másik darabot
kiskocsinak kinevezték, és hozzá két nyúlgyerek szép
kerekeket faragott...

Holnap reggel ha felébred az aprócska nyuszilány,
aki jó lesz, eltolhatja kankalinos patakpartra
nyuszitojás kocsiján...

4 megjegyzés:

Anazar írta...

Akkor most lehet gratulálni??

Blogkonyha írta...

Áldott Ünnepet Kívánok az egész Családnak! Jó újra olvasni Téged!

Csilla írta...

Óóó, de sokszor olvastam ezt a gyerekeimnek, jó volt újra olvasni! :D Kellemes Húsvéti Ünnepeket! :)

Nea írta...

Boldog, szép és vidám ünnepeket kívánok!